word het morgen slipper weer?

vind het zo lastig, heb alleen pumps slippertjes of laarzen, en vind niet dat ik laarzen nog aan kan in de zomer, maarja als je de hele dag op pad bent ga je ook geen pumps aan doen, dus kan slippers gewoon als het beetje regenachtig weer word met een graad of 20 of is dat stom?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
4.6K

Het beste antwoord

van het knmi 'Morgen overdag is het wisselend bewolkt en vallen er, vooral in de ochtend en avond, af en toe buien. Met een matige west tot noordwestenwind wordt in de middag 18 graden aan zee tot 22 graden in het oosten en zuidoosten'

vind dat met zulk weer en vooral in de zomer gewoon slippers kunnen hoor, natuurlijk moet je niet van die badslippers aandoen maar heb je gewoon normale leuke slippertjes kan het gewoon, we leven tenslotte nu in de 'zomer'. Als je door de stad loopt, valt mij dan in ieder geval op, lopen er zat mensen op slippers en is het echt niet altijd hoogzomers weer, ik zou zeggen gewoon aandoen als jij daarin lekker kan lopen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Het valt me op dat juist tegenwoordig veel mensen met het warmste weer toch hun laarzen dragen, dus volgens mij kun je beter je laarzen aandoen dan je slippers.
Slippers vind ik wel echt voor heel warm, zeer zomers weer en dat is het nu niet, dus lijken me de laarzen nu een betere en modieuze optie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou gewoon voor de slippers gaan. met 20 graden kan het best.
en als het wel een beetje regent is dat niet zo erg, daar kunnen slippers wel tegen
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar worden m'n voeten altijd zo koud van! :p
Doe gewoon pumps of je laarzen aan en het neemt niet veel ruimte in om je slippers in je tas te stoppen, dan kun je altijd nog wisselen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als jij je slippers aan wilt doen bij 20 graden, moet je dat toch gewoon zelf weten! Ik vind het zelf nog wat warm voor laarzen en te koud voor slippers (ik ben niet zo van de blauwe tenen) dus doe gewoon lekker pumps aan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gebruik je toevallig iGoogle? Dan kun je namelijk een widget op je iGoogle zetten die een cijfer geeft of het rokjes weer is. Dit is redelijk in lijn met slippers dacht ik zo :)
Mocht je dat niet gebruiken, kun je ook gewoon op de site kijken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op slippers kan best. Het is zomer en dan mag je je zomers kleden. Overdag zal de temperatuur ook zeker geen probleem zijn. Als je tot 's avonds laat weg bent, dan zal het wel kouder zijn.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Ik ga morgen een dagje fietsen. Doe gewoon mijn sandalen aan, met sokken. En doe bij een stop, droge sokken aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zag laatst nog iemand met Uggs aan dus het kan wel, als het regenachtig weer word lekker je laarzen aan en en als het droog is lekker je slippers aan, doe ik ook. Word niet raar aangekeken ofzo.

Trouwens pumps kan toch altijd?
Ook onder een spijkerbroek staan ze best stoer.