Is White Shine in Hilversum echt de beste tandenbleekkliniek van Nederland?

Overal waar ik kijk op internet voor tanden bleken kom ik White Shine uit Hilversum tegen dus moet het idd wel de beste keus zijn om je tanden witter te laten maken, ook die lage prijs maakt de keuze erg makkelijk maar zijn er mensen hier die hun tanden daar hebben laten bleken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
2.4K

Antwoorden (4)

Nee. Dat er veel aan gerefereerd wordt betekent niet dat ze ook de beste zijn. Zo is er bv ook http://www.thewhitesmilecompany.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mijn dochter heeft er ook haar tanden laten bleken
maar zij is er ..niet zo tevreden over eerlijk gezegd
gewoon even goed door zoeken er zijn er vast nog meer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben zelf vorig jaar naar the white smile company in Utrecht geweest, zeer positief over hun.
Tanden zijn perfect wit (ligt ook aan je eigen tandkleur hoe wit ze worden) en de prijs viel me erg mee (150 euro zo uit mijn hoofd)
Als ik weer zou willen bleken rijd ik weer vanuit Friesland naar Utrecht, het is de reis zeker waard!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja,ik heb mijn tanden er laten bleken en ben heel tevreden met het resultaat.Het doet el een beetje napijn maar met paracetamol kom je die ene dag wel door.Daarna geen last meer gehad.Echt goed resultaat.

Toegevoegd na 18 uur:
Ik wil je nog wel even waarschuwen om het betalingsbewijs goed te bewaren.Ik kreeg van de week een brief waarin stond dat ik de behandeling (149)euro moest betalen omdat ik niet was komen opdagen.Na telefonisch contact bleek dat een nieuwe medewerker een fout had gemaakt en werd er excuus gemaakt.Het is een nieuwe kliniek(je)en er zijn inderdaad mensen die niet komen opdagen.De eigenaar had me destijds zelf geholpen en wist inderdaad nog dat hij mij behandelt had.Oppassen dus!Maar het resultaat is heel goed.