Mannen met lang haar...kan dat eigenlijk nog wel?

zo ja, wat voor kledingstijl hoort hier dan bij?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
3K

Het beste antwoord

Ja dat kan zeker! nog wel. Mijn man heeft ook lang haar en het staat hem verdomd goed! (meer vb. dat het kan:
Jan Vayne, Adje van den Berg & Steve Vai).

En wat betreft de kledingstijl: de stijl wat het meest bij de persoon past...Zijn EIGEN kledingstijl!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, een eigen kledingstijl..een eigen stijl, daar hou ik van.
Top!

Andere antwoorden (18)

In de wereld van tegenwoordig kan alles... zo ook lang haar.

De kledingstijl kan de man lekker zelf bepalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja,net zo als vrouwen met een kaal hoofd. Wat je maar leuk vindt, moet je gewoon dragen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat kan zeker, iedereen bepaald dat namelijk zelf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijk kan dat :), en ik denk ook dat dit in alle kledingstijl kan. Ik dacht zelf dat het "mode" is deze zomer je haar gewoon te laten groeien( had ik gezien op zo'n modeprogramma)... Maar het kan ook zijn dat dit meer in België dan in Nederland is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alles kan...
Of de omgeving er vrolijk van wordt ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dat kan, mijn beide broers hebben lang haar.

de één werkt op de administratie van een bedrijf en de ander werkt als groepsleider bij Triade of zoiets dergelijks.

beiden een normale kledingstijl zoals jij en ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dat kan best waarom niet, bij somige mannen staat het wel erg leuk vind ik. bij anderen denk ik wel eens die kan beter naar de kapper.
ligt een beetje aan de persoon zelf
Plaatje bij antwoord
13 jaar geleden
Ja dat kan met alle kledingstijlen die er zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kan zeker, en allerlei kledingstijlen die hierbij passen van beetje alternatief tot chique en kakkerig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat kan zeker!
Gelukkig wonen we in een land waar mensen dit zelf kunnen bepalen.
Niet iedereen zal het waarderen, want smaken verschillen en vaak wordt haardracht met bepaald gedrag of een bepaalde levensovertuiging geassocieerd.

Zelf hou ik niet van lang haar bij:
- kleine mannen
- als het dun, vettig of sliertig is
- als het een dikke man betreft
- als er sprake is van reeds enorme inhammen..

Prachtig vind ik het (soms) bij slanke, lange vijftigers (met een artistieke, fijnbesneden kop) of jonger als het iets krult en lekker fris gewassen is. Soms in een staartje of in een piepklein gedraaid knotje.
Dan kan het heel aantrekkelijk staan, vind ik.
In principe kan het met vele soorten kleding. Al zal het vooral mooi staan bij uitsluitend zwart, aardkleuren, of wit en camel.(Linnen/ katoen; natuurlijke stoffen)
Maar bij een kostuum kan het ook prachtig staan.
Bij sportkleding echt niet. Dan vind ik het ordinair.
Karadzic ( Die Joegoslavische boef en psychiater) had bij zijn arrestatie een klein knotje. Na zijn arrestatie liet hij een gewone kuif knippen . Het lange haar stond hem, vond ik, stukken beter. Maar ik zei het al..smaken verschillen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
natuurlijk kan dat, waarom niet. wie ben jij of wie dan ook om te bepalen wat anderen wel of niet zouden mogen doen met hun haar. dat hoort toch bij het recht van iedereen om zelf te bepalen wat wel of niet mag.

ik vind het niet kunnen dat dit soort overwegingen worden gemaakt. daarmee veroordeel je indirect mensen die anders denken dan dat de mode voorschrijft en dat vind ik bijna net zo erg als discrimineren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijk kan dat.
Dat is helemaal hoe een man zelf wil hoe hij eruit ziet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, mits het bij je past en het verzorgd is. Dit laatste is wel heel belangrijk.

Als het bij je past, past het ook bij de kledingstijl die je draagt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat kan! En als het goed verzorgd haar is, kan elke kledingstijl die je wilt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou, ik vind het helemaal niks, mannen met lang haar, ik val er absoluut niet op. maar het is een vrij land en je mag doen wat jij wilt en dat is natuurlijk super.
er zijn zoveel leuke mannenkapsels, hele stoere, moderne, punk wat dan ook
het belangrijkste is dat het verzorgd is en je er zelf prettig bij voelt
als je twijfelt kun je het beste je naasten vragen wat hun bij jou vinden passen en dan daar je eigen conclusie uittrekken.
bij de kapper heb bijvoorbeeld je hele leuke boekjes met foto's van kapsels, daar staan zoveel leuke ideeen in.
en je hebt ook van die programma's waarbij je eigen fotootje moet gebruiken en dan allemaal verschillende kapsels bij zetten, nog grappig om te doen ook...
en voor kleding vraag wederom wat mensen goed of juist niet goed bij jou vinden staan, zo krijg je een breder beeld van wat jou goed staat...
en pas in winkels ook eens kleding die je nooit zou kopen, wie weet wat ineens goed staat wanneer je het maar ff past...
succes en veel plezier
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mannen met kort haar...kan dat eigenlijk nog wel? Ik vind mannen met lang haar wat gewaagder, sexier en gedurfder. Maar dat is persoonlijke voorkeur. Verzorgd is het belangrijkst en dan maakt het niet uit welke lengte.
13 jaar geleden
Ligt aan de man, als het maar verzorgd is, niet een kale kop hoeft te bedekken (van die vieze slierten de de plek moeten bedekken, yak) en niet slierterig is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is een beetje het zelfde als…

vrouwen met kort haar ...kan dat eigenlijk nog wel?
Dat vind ik niet mooi en het staat niet.

Dus dan zijn

Mannen met lang haar…kan dat eigenlijk nog wel?
Dan zou dit ook niet mooi zijn dan lijk je net een holbewoner.

Maar om een LANG verhaal KORT te houden!

Ja het kan in dit democratische land
LANG leven leven eigen smaak!