Welk kledingstuk is echt niet in de mode en kan eigenlijk niet meer?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

De broekrok! Toen die in de mode wás kon 'ie al niet !

de knickerbocker is alweer een tijdje uit de mode. Zie je ook niet zo vaak meer.

van die halve sokjes! Bij vrouwen kan dit wel maar bij mannen..pfff...verschrikkelijk! Nee, vind ik echt iets voor vrouwen en kleine meisjes.

Crocs (in het klassieke modelletje), ze konden eigenlijk nooit en zijn nu echt niet meer 'done'. Maar ze zitten nog steeds erg lekker!

Nou kijk. Ik als man, ik weet dat soort dingen niet, maar ik heb het even gevraagd aan mevrouw Harm. Dat is Neel, dat is mijn vriendin. En die zegt, en die weet het wel want zij is een vrouw, maar zij dus zij zegt: De schoudervulling en de legging. Dat die dus allebei niet kunnen, niet samen maar ook niet apart.

Het berenvel is serieus uit de mode.

Harembroeken.....

Nooit in de mode geweest maar kan echt niet. De sokken (en vooral witte) in de sandalen.

Het corset!! - De vadermoordenaar. -lange onderbroeken

Zolang jij het zelf mooi vind kan het nog. Alleen andere mensen zullen er altijd commentaar op hebben..

Een vlinderdasje of een mannen choker. Schoenen met plateau zolen en daarboven broek met wijde pijpen en daarboven weer een spencer...

pantykousjes en zeker onder een rok

Een groene Parka jas. Een ruitjesbroek. Te lange spijkerbroek met naar buiten omgevouwen broekspijpen.

Tuinbroek bij volwassen mensen.

Ik dacht eigenlijk aan de hoepelrok en dan met name aan de luchtjes er onder, met dit warme weer.

Een strak corset voor een wespentaille met een witte lang gekrulde pruik en een opplak-moedervlek op je wang.

Een tuinbroek

Beenwarmers!

suspensoir

Kleding met foute prints Hoogwater broeken Felgekleurde leggings met hoge taille

een glimmend trainingspak in de kleuren paars, geel mint groen en lila. Zo n eentje had ik in groep 7 en toen was ik 11. EN dan ook nog in combinatie met een kuif en een sjaaltje in het haar. Bah als ik foto s van toen terug zie denk ik jeetje wat fout dat kan echt niet. Zelfs de moeders van de meeste kinderen op school liepen er toen zo bij. Ongeloofelijk eigenlijk haha

een aussie

een matrozen pakje. en dan bedoel ik niet de bedrijfskleding van zeelieden. maar gewoon die dingen die opa en oma vroeger droegen. echt te ouderwets

puntlaarzen, ik kan daar echt niet tegen XD

Kennispartner van GoeieVraag

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100