Welk kledingstuk is echt niet in de mode en kan eigenlijk niet meer?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.9K

Het beste antwoord

De broekrok!
Toen die in de mode wás kon 'ie al niet !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Arrggg, die zijn echt vreselijk inderdaad. Daar zou een verbod voor moeten komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja vreselijk, ik zag er vorige week alleen nog wel iemand mee lopen. Ik heb mijn zus toen nog aangestoot om te zeggen dat dat toch echt niet mooi staat.

Andere antwoorden (23)

de knickerbocker is alweer een tijdje uit de mode. Zie je ook niet zo vaak meer.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
van die halve sokjes!
Bij vrouwen kan dit wel maar bij mannen..pfff...verschrikkelijk!
Nee, vind ik echt iets voor vrouwen en kleine meisjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Crocs (in het klassieke modelletje), ze konden eigenlijk nooit en zijn nu echt niet meer 'done'.
Maar ze zitten nog steeds erg lekker!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou kijk. Ik als man, ik weet dat soort dingen niet, maar ik heb het even gevraagd aan mevrouw Harm. Dat is Neel, dat is mijn vriendin. En die zegt, en die weet het wel want zij is een vrouw, maar zij dus zij zegt: De schoudervulling en de legging. Dat die dus allebei niet kunnen, niet samen maar ook niet apart.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het berenvel is serieus uit de mode.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou met die koude winters van tegenwoordig.... Het is toch wel lekker warm hoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahahahah
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Behalve in het Archeon!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja en tijdens de sex!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet het ook niet aan trekken Je moet het voor de open haard neer leggen.
Harembroeken.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nooit in de mode geweest maar kan echt niet.

De sokken (en vooral witte) in de sandalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het corset!!
- De vadermoordenaar.
-lange onderbroeken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat waren hoog opstaande boordjes die hoorden bij de öutfit "" van de man in de 19e eeuw. Waren nogal vervelend om te dragen, zo las ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lange onderbroeken mogen dan misschien niet hip zijn, maar bij -20 is dat toch echt wel aan te raden.
Zolang jij het zelf mooi vind kan het nog.
Alleen andere mensen zullen er altijd commentaar op hebben..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een vlinderdasje of een mannen choker. Schoenen met plateau zolen en daarboven broek met wijde pijpen en daarboven weer een spencer...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
pantykousjes en zeker onder een rok
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een groene Parka jas.
Een ruitjesbroek.
Te lange spijkerbroek met naar buiten omgevouwen broekspijpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tuinbroek bij volwassen mensen.
13 jaar geleden
Ik dacht eigenlijk aan de hoepelrok en dan met name aan de luchtjes er onder, met dit warme weer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een strak corset voor een wespentaille met een witte lang gekrulde pruik en een opplak-moedervlek op je wang.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een tuinbroek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beenwarmers!
13 jaar geleden
suspensoir
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kleding met foute prints
Hoogwater broeken
Felgekleurde leggings met hoge taille
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een glimmend trainingspak in de kleuren paars, geel mint groen en lila. Zo n eentje had ik in groep 7 en toen was ik 11. EN dan ook nog in combinatie met een kuif en een sjaaltje in het haar. Bah als ik foto s van toen terug zie denk ik jeetje wat fout dat kan echt niet.
Zelfs de moeders van de meeste kinderen op school liepen er toen zo bij. Ongeloofelijk eigenlijk haha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een aussie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een matrozen pakje. en dan bedoel ik niet de bedrijfskleding van zeelieden. maar gewoon die dingen die opa en oma vroeger droegen. echt te ouderwets
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
puntlaarzen, ik kan daar echt niet tegen XD