Ik ga morgen shoppen in Middelburg. Zijn er daar winkels die aan te raden zijn?

Maar die je niet zo snel ziet.. Niet zoals de V&D of H&M enzo.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
2.6K

Het beste antwoord

op dinsdag kun je beter naar goes gaan, dan is het markt daar (in m'burg op donderdag) en is ook een leuke stad.
in m'burg moet je zeer zeker ff naar de drukkerij gaan, al was t alleen om te lunchen.
veel plezier
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Echt winkels kan ik je niet aanraden, omdat ik niet weet waar je van houd.
Op onderstaande site is een lijstje te zien met de winkels die oa te vinden zijn in het centrum van Middelburg.
Deze lijst bevat voornamelijk de 'grote' namen en bekende merken.
Shop ze!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hey,

Eigenlijk zijn er hier in Middelburg teveel winkels om op te noemen, maar onderstaande link bied vast uitkomst ;-)