Zijn er ook pantys die minder snel kapot gaan?

Ik draag vrij vaak een panty voor mijn werk maar ook prive. Nu is het zo dat ik heel vaak een ladder heb. Zijn er bepaalde merken en soorten die minder snel kapot gaan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
2.9K

Het beste antwoord

Sinds een test bij Kassa of een dergelijk programma, alweer járen terug, heb ik mijn vaste merk gevonden. Wat bleek: de panty's van de Zeeman waren beduidend sterker dan die van menig bekend merk.

Ik draag de dunste glanzende variant (geen mousse), ze zitten in een plat pakje, niet in een doosje. En ik heb inderdaad nog maar heel zelden een ladder. En als bonus: als je er toch een keer één stuktrekt, is dat geen ramp, want ze zijn zo vriendelijk geprijst dat je 10 of wel 15 panty's kunt kopen voor de prijs van één merkpanty.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb ze nog nooit van de Zeeman geprobeerd en ga ze straks gelijk kopen en proberen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goede tip! wie dit mint snap ik niet. dus +erbij

Andere antwoorden (5)

Ja, des te hogere 'Den', des te sterker de panty is. En des te duurder
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe meer Den hoe dikker de stof is.
Je zou bijv. ook een mallot kunnen kopen die niet zo dik is en je er je benen nog doorheen kan zien. Die zal wellicht sterker zijn dan een panty.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik draag ook wel maillots maar dan vooral als het wat kouder word. Met dit weer liever pantys.
je kan ook tijdens het aantrekken katoenen handschoenen aantrekken
dat voorkomt haaltjes en een ladder
vaak ziet een dikkere panty er gelijk uit als een steunkous
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het probleem is niet dat ze kapot gaan met het aantrekken, maar vooral tijdens het dragen overdag. Dan gaan ze kapot.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien moet je een betere kwaliteit kopen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zal dat proberen. Heb jij een idee welke merken goed zijn?
ik koop ze nu vaak van de V&D eigen merk en dan 15 of 20 den.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Merken die bekend staan vanwege hun betere kwaliteit zijn om andere Woolford, Veritas, Oroblu, Collanto en Ulla popken. De meest merken kun je gewoon bij de Hema, de H&M of de Bijenkorf kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Hema? Die verkopen juist alleen eigen merk, dat is hun formule.
Maak je handen nat, verzorg je voeten en nagels, trek ze rustig en met beleid aan, koop handschoentjes. Kunert heeft hele mooie stevige van 10-20 denier.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ga ze zeker proberen van Kunert!!
dank je
Ik draag standaard 60 denier panty's van de Hema en die zijn bijna niet stuk te krijgen. Soms doe ik er wel een jaar mee.