vanaf welke leeftijd is het geschikt voor meisjes om een panty te dragen?

ik bedoel dat niet de dikke pantys maar de dunnere van 15 of 20 denier.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
3.6K

Het beste antwoord

ik denk een jaar of 12/13,
als je ze jonger zijn en nog veel spelen zit het niet zo handig, en ze zijn zo snel kapot.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja zo dacht ik zelf ook en ik heb er geen behoefte aan om elke dag nieuwe pantys te kopen voor mijn dochter. Dan moet ze maar wat langer maillots dragen.

Andere antwoorden (2)

Daar is geen leeftijd voor, als jij een leuk jurkje of rokje aan hebt waar het mooi onder staat dan trek je ze gewoon aan.

Toegevoegd na 2 minuten:
Maar een leeftijd boven de 10 moet toch al kunnen denk ik. Het zal er ook aan liggen hoe groot je bent, een kleine dreumes met een panty vind ik minder leuk dan met een legging of een malloot.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat het tijd is voor panties als het tijd is voor kleedgeld. Dan kan het meisje mooi zelf bepalen of ze geld uit wil geven aan iets dat heel snel stuk gaat en zal ze er ook zuiniger op zijn, als ze graag panties draagt.

Maar momenteel zijn leggings en 'treggings' (spijkerleggings) veel populairder dan panties onder jonge meiden.