Kan het slechte gevolgen hebben als je op je 16e een neusoperatie ondergaat?

Toegevoegd na 26 minuten:
Het is inderdaad omdat ik me d'r heel onzeker over voel. Ik voel me helemaal niet op m'n gemak en dus dacht ik dat als ik een neusoperatie zou ondergaan, ik me een stuk gelukkiger zou voelen...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (3)

Als de operatie nodig is dan is het alleen maar verbeterend voor de toekomst.
Deze vraag moet je stellen aan je arts die je wil laten opereren.

Toegevoegd na 27 minuten:
Ik zou het met de arts overleggen wat de risico s zijn van de operatie.Die kunnen je ook geruststellen en advies geven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt eraan of de operatie nodig is. als het puur voor de sier is dan is het niet verstandig want je bent met je 16e nog in de groei
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een operatie kan altijd verkeerd gaan. Als je het voor de sier wilt laten doen, zou je moeten wachten tot je uitgegroeid bent.