is het dagelijks dragen van pantys, maillots leggings slecht?

ik draag voor mijn werk bijna dagelijks een panty. Ook met dit warme weer. Als het kouder wordt, draag ik dikke pantys of maillots. Kan het kwaad als je dit dagelijks draagt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
5.2K

Het beste antwoord

Geen probleem. Een panty ademt voldoende. Wel lekker als je hem na je werk uitdoet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Nee, kan absoluut geen kwaad.

Het enige wat het doet is ervoor zorgen dat je iedere dag verzorgd op je werk verschijnt...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het grootste gevaar hiervan is dat je zweetvoeten zou kunnen krijgen, net als overigens iedereen die dagelijks in gesloten schoenen loopt.

De oplossing hiervoor is simpel: trek schoenen en panty uit als je thuiskomt van je werk, en loop thuis liefst op blote voeten. Dan kunnen je voeten voldoende ademen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is niet 100% goed voor je benen en voeten. Als je het langer dan een dag draagt, begint het soms te jeuken op den duur. Er komt dan te weinig zuurstof door.
Probeer maar eens met een maillot te slapen. Midden in de nacht zul je het vast uit willen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dank je voor je antwoord en ik zal eens proberen om met een panty of maillot te slapen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zal jullie op de hoogte houden.
wie heeft er ervaring mee en kan er iets over vertellen?
slecht is het waarschijnlijk niet.

wel geeft het mij een verstikkend gevoel
altijd blij zo'n onding met nooit de juiste pasvorm weer uit te kunnen doen.
in de winter draag ik een lange -heren- onderbroek
of losse legging voor de warmte.
liefst van katoen. met een klein beetje kunststof kan ik nog uit de voeten.
zomers kan alles heerlijk lucht krijgen. heerlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, anders hadden de Viva en de Margriet er wel bol van gestaan.