waarom dragen vrouwen/meisjes wel vaak een legging maar geen panty of maillot?

ik zie dat er wel leggings worden gedragen maar een panty of maillot minder. Terwijl een panty vaak de benen mooier accentueert. Ik bedoel natuurlijk onder een rok of jurk. Kan iemand mij vertellen waarom wel een legging?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
6.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Grappige vraag 8D
Ik weet geen antwoord hierop :p
Ik draag ze beide xD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik draag meer maillots en pantiy's. Met leggings krijg je vaker flubberbenen als je aan de dikke kant bent. (ben ik niet)

Het beste antwoord

Een legging is 'mode' en daarnaast zit het ook veel lekkerder dan een panty of maillot.
Bij een panty moet je steeds 'hijsen' (ik in ieder geval :) ), omdat hij net niet past, bij een legging heb je daar geen last van. Daarnaast draag je een maillot sowieso niet met dit weer, dat is veel te warm, en een panty eigenlijk ook niet. Een legging zit veel minder warm.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Omdat je dan blote voeten kunt hebben in open schoenen. Het is minder warm. En het is mode.
Maar inderdaad wel minder mooi.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een panty of maillot moet je voortdurend wassen terwijl je een legging enkele keren kunt dragen voor hij aan een wasbeurt toe is. Een legging is dus veel gemakkelijker in het gebruik.
13 jaar geleden
Ten eerste is de legging in de mode. Er zijn vele varianten van. Winterlegging, zomerlegging, witte legging, roze legging, korte legging, lange legging, een met kant-afgezette legging, etc. Het is gewoon een extra kledingstuk geworden waarmee je je kleding kunt opleuken. Panty's of maillots hebben deze meerwaarde niet.

Een legging zit vaak ook veel lekkerder dan een panty of maillot. Bij mij zakt een legging ook veel minder af. Er is ook geen kans op ladders o.i.d.

Een laatste reden is dat je schoenkeuze groter is. Je kunt leuke slippertjes of open schoenen dragen. Bij een maillot of een panty is dat natuurlijk geen gezicht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik vind panty`s helemaal niet lekker zitten.
bovendien is het nu veel te warm voor panty`s en maillot
een legging is meer zoiets als een korte broek of onder een rokje omdat het leuk staat.
13 jaar geleden
een legging zit echt heerlijk! een stuk fijner als een panty, waar het kruis aldoor van gaat hangen en je constant het ding op moet trekken . Ook heb je geen last van de naden bij je tenen, dat kan behoorlijk pijnlijk worden in je schoenen als je de panty de hele dag aanhebt.
Bij een maillot kun je de voeten er altijd nog afknippen, wat ik altijd doe, die is lekker warm voor in de winter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik vind een legging oook niet zo mooi.. maar het is heel handig als je bvb een rokje aan wil naar school, ik moet namelijk 3 kwartier fietsen en het is wel prettig als je niet de heletijd je rok naar beneden hoeft te houden, en anders kijkt iedereen zo onder je rok. dat is ook niet echt bepaald ideaal!XD. panty's vind ik zelf ook wel mooi als je witte benen hebt kan je namelijk een wat bruinere panty nemen.... maar ja , smaken verschillen!

grt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarom doe je dan geen panty aan als je een legging niet fijn vind?
Een panty zweet veel vlugger vanwege de hoeveelheid nylon, dus dat zit niet zo lekker. Daarbij is de pasvorm van een legging prettiger.

Een panty heeft sneller de neiging, omdat deze ook door de voeten naar beneden getrokken wordt, om te gaan zakken. Dat is een stuk minder charmant natuurlijk en zit vervelend.

Daarnaast is de keuze in panty's momenteel veel kleiner dan de keuzes van de leggings heeft een veel groter assortiment.

En dan natuurlijk het mode aspect, dat speelt ook nog eens mee.