Waarom zakken mijn bh-bandjes ineens af?

Ik ben 29 en draag al jaren goede bh's, aangemeten in de lingeriewinkel. Sommige zijn ouder, sommige zijn nieuwer, sommige zijn baconette, sommige hebben een zachte cup etc etc. Zo kan ik altijd een BH pakken die op dat moment bij mijn wensen past (qua outfit).

Sinds een paar maanden zakken álle bh-bandjes af op mijn linkerschouder. Van letterlijk elke BH die ik heb zakken ze dus ineens af. Strakker doen is geen optie. Dat het ik geprobeerd tot het put dat dan de bh aan de onderkant omhoog kiept en het bandje álsnog kiept!

Sommige van de BH's zijn wat meer versleten en zitten op het strakst rond de taille haken. Sommige kunnen max op het middelste gaatje, sommige kunnen max op het wijdst. Ik weet dat je met te verlengers dit probleem kan hebben, omdat de uitlijning van het model dan niet goed meer klopt, maar in dit geval gaat het om BH's die al jaren of maanden goed zaten en állemaal hetzelfde probleem geven ineens.

Waar komt dit door?

2 maanden geleden
in: Mode
tinus1969
2 maanden geleden
Als alle BHs dit doen, heb je waarschijnlijk een issue met je linkerschouder.
tinus1969
2 maanden geleden
Maw deze vraag hoort niet thuis onder winkelen, maar mss wel onder medisch.
Pieterke
2 maanden geleden
Misschien druk je onbewust je linker schouder iets meer omlaag?
Amadea
2 maanden geleden
Je kunt het probleem verhelpen met fashion tape.

Geef als eerste antwoord