Dit is het antwoord dat Bard op deze vraag geeft:

Er zijn een paar dingen die je kunt doen om door zand zwart geworden witte sneakers weer mooi wit te krijgen:
- Gebruik een tandenborstel en tandpasta. Maak een mengsel van tandpasta en water en smeer het op de schoenen met een tandenborstel. Schrob voorzichtig en spoel daarna af met water.
- Gebruik een bleekmiddeloplossing. Meng 1 deel bleekmiddel met 10 delen water in een emmer. Dompel de schoenen in de oplossing en laat ze een paar uur weken. Spoel daarna af met water en droog de schoenen goed af.
- Gebruik een schoenpoetsmiddel. Breng een beetje schoenpoets aan op een doek en wrijf het in de schoenen. Laat de schoenen drogen en ze zullen er weer als nieuw uitzien.

Hier zijn een paar tips om je witte sneakers schoon te houden:
Draag ze niet in de regen of in de modder.
Maak ze regelmatig schoon met een vochtige doek.
Gebruik geen schuurmiddelen, want deze kunnen de schoenen beschadigen.
Berg ze op een droge plaats op.
Amadea
10 maanden geleden
TurfGraver
10 maanden geleden
Grapig, "Gebruik geen schuurmiddelen, want deze kunnen de schoenen beschadigen."
Maar dan wel tandpasta?