Is nagellak slecht voor je nagels?

Nagellakremover volgens mij wel, maar is gewone nagellak ook slecht?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
5.4K

Het beste antwoord

Natuurlijk is nagellak niet verzorgend voor je nagels, maar SUPER slecht is het ook niet. Nagellak remover met aceton is daarin tegen erg uitdrogend voor je nagels, maar als je ze regelmatig insmeert met een (vettige) crème, zal het toch nog verzorgd blijven!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Als je het erg vervolgens goed afhaald niet zo erg, maar soms kan het wel een gelige afdruk achterlaten als je ze daarna niet goed verzorgt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goeie basecoat gebruiken, worden ze niet geel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je goede base-cote gebruikt, en goede nagellak remover die je nagels niet uitdroogd is er niks aan de hand, mijn nagels zijn er juist heel sterk van geworden!

P.s. Je moet je nagels ongeveer 4 dagen per maand laten rusten, want ze moeten zich kunnen herstellen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ooh hihi dan doe ik iets fout, bij mij hebben m'n nagels alleen rust tussen het remover gebruiken en opnieuw lakken in :S
Nee,maar als je 5 lagen opdoet wel, en als je het er afhaald niet, maar als je het te lang laat zitten wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, Zowiezo zou ik als je de nagellak niet meer mooi vindt of dat hij er afgaat er gewoon af halen met een goede nagellak remover die je vertrouwt ! Niet zo'n goedkope merk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, maar er zitten kankerverwekkende-stoffen in (tja, waar ze tegenwoordig niet in zitten). Als je er niet te vel aan ruikt en -eet- zou er niks gebeuren,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nagellak is opzig niet erg slecht voor je nagels in tegendeel Nagel remover wel maar als je zonder aceton koopt iets minder slecht want aceton droogt je nagels vreselijk uit.
Vedder wat ik had gelezen bij de antwoorden vergeelde nagels dat kan je voorkomen om een bacecoot gebruiken maar goed daar ging je vraag niet over :PP heb je nog vragen kan je me als nog een prive berichtje sturen ;)