Waar kan ik kleding inkopen van grote maten merken dameskleding?

Dus niet kopen of verkopen..ik zoek enkel inkoopkanalen Bijv Yoek-Adia-Yesta-Magna-Ulla Popken-Bagoes-Zhenzi-Zizzi, maar heb ook interesse n Moda Italia of Made in Italy

een jaar geleden
in: Mode
2.1K
Pieterke
een jaar geleden
Er zijn diverse groothandels die grote maten dameskleding verkopen. Dus even googlen op grote maten dameskleding inkopen.
conny2022
een jaar geleden
Dat deed ik maar kom die inkoopkanalen niet tegen
Pieterke
een jaar geleden
Ik kwam o.a. deze tegen: https://www.grossiste-pret-a-porter.com/nl/21-grote-maat en La Vive in Amsterdam maar die lijkt geen website te hebben. Wel een tel. nr. 020 615 7001. Ik heb overigens geen idee of zij de merken hebben waar jij naar zoekt. Er staan nog groothandels die grote maten verkopen. Misschien moet je het met een andere browser proberen? Dat kan soms verschil maken.
conny2022
een jaar geleden
Ik ga het proberen!

Geef als eerste antwoord