Zijn de gabber bomberjacks verschillende dikte met de voering?

Ik heb twee groene bomberjacks de ene is dunner dan de andere toen ik deze gekocht had

2 jaar geleden
in: Mode
1.2K
LeonardN
2 jaar geleden
Ligt het nu aan mij of geef je zelf al antwoord op de vraag? Elk merk en elk product binnen dat merk kan verschillend zijn.
Zelfs een product met dezelfde naam kan soms per jaar/batch verschillen.

Antwoorden (1)

Als het twee exact gelijke jacks zijn niet. Maar je hebt zoveel soorten en kwaliteiten dat dat bij verschillende zeker het geval zijn. Ook de prijsklasse zal hierin bepalend zijn.