Heeft het zwarte gedeelte van het pak van acrobaat Adriaan ook een bepaalde naam?

Ik heb binnenkort een feestje en wil als acrobaat Adriaan gaan. De blauwe blouse heb ik al alleen kom ik maar niet aan het zwarte gedeelte van zijn pak. Heeft iemand enig idee hoe dit gedeelte heet en waar je dit kan kopen??

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Mode
2.8K
Utrecht
3 jaar geleden
Je bedoelt het gilet (of vest)?
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ja die bedoel ik inderdaad alleen is het bij hem 1 geheel
Griffin
3 jaar geleden
Met een zwarte broek en zwarte dikke bretels kom je ook al een eind.

Antwoorden (1)

Het zit aan de broek vast, want het is een acrobatenbroek.

In plaats daarvan zou je ook diep uitgesneden zwarte spencer kunnen dragen en dan met een brede riem verbergen dat die niet aan de broek vast zit. Zie hier wat je dan als resultaat krijgt: https://i.pinimg.com/originals/c2/f7/27/c2f7278e1acda696566a0df233328581.jpg

Als dat 'binnenkort' trouwens deze maand betekent, dan mag dat feestje niet doorgaan. Hou je aan de coronaregels om die akelige ziekte niet verder te verspreiden!
. . .
Dit zou, indien de kosten niet uitmaken, een heel goed alternatief kunnen zijn: https://skate-dump.nl/shop/artikel/2038/hunter-thermo-salopet-standaard-zwart-collant-
Toegevoegd op 04 november 2020 16:39: tekst
Amadea