waar kan ik nep crocs voor peuters kopen ca. maat 22?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat snap ik ook wel. Maar ik vind ze handig in de tuin bij het zwembadje i.p.v. slippers.

Het beste antwoord

Ik heb ze bij de DA-drogist vandaan gehaald voor €4,95, ze zijn echt hetzelfde als de echte. Bij ons hadden ze geel, blauw en roze. Ik zag ze deze week voor het eerst liggen, ik denk dat je er snel bij moet zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ga morgen direct kijken. Ik hoop dat de DA bij ons in de buurt ze ook heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het beste antwoord zat er niet bij, omdat ik bij mij in de buurt bij geen van de genoemde winkels wat heb kunnen vinden. Maar omdat jij niet zomaar klakkeloos een winkel noemt, heb ik jouw antwoord als beste gekozen.

Andere antwoorden (6)

Aldi heeft ze denk ik
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee.
In zoveel winkels. Bristol, Scapino, Action, soms ook bij Lidl.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voor mijn zoon kocht ik ze bij ter stal. maar de markt en de action hebben ze ook wel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De zeeman had ze ze kunnen er nog liggen. hier zijn er ook nog een paar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Haarlem in de Barteljorisstraat zit een Crocs winkel met alle maten en kleuren.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik woon ca. 150 km van Haarlem. Dus helaas geen optie voor mij ;-)
Bij De Welkoop en C1000