Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe vaak kun je het beste je haar bij laten knippen als je gewoon lang haar hebt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Bij knippen kan niet, (kon het maar) nee, geintje... ik doe meestal eens in de vijf, zes weken, dat is wel zo gezond voor de punten en het oogt meteen een stuk gezonder en voller... Tenminste; bij mij....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Als je haar lang hebt, dan zul je eens per zes weken een bezoekje moeten brengen om het haar te laten bijpunten ter voorkoming van gespleten haarpunten.
Je haar zal, afhankelijk van je gezondheid wellicht vaker of juist minder vaak een kapbeurt verlangen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook als je kort haar hebt,is 1x in de 5 a 6weken aante raden.
Dus met lang haar zou ik dat ook zeker 1x in de 5 weken doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moolkeesje, mooi plaatje maar wanneer nu eens met klompjes aan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mag het ook met één klompje?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
!klompje mag, maar waar is mijn plaatje noe, of ben je aan het verjaren om 12 uur?
75-76
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben wel over,maar niet gewoon jarig en het klompje is al weer verdwenen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze hugs is heel lief, mag wel even blijven hoor.
Kun je ongewoon jarig zijn?
Tussen de 4 en de 6 weken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb zelf ook lang haar en ik laat het ongeveer 5 keer in de 2 jaar knippen. (best weinig eigenlijk) daardoor hou ik altijd lange haren en als er dan geknipt moet worden is er wel gelijk een stukje af, maar dan is het gezond(doordat de dode punten eraf zijn).

Ik weet van mezelf en boekjes die i kwel eens gelezen heb, dat dit eigenlijk niet de goede manier is, en (maakt niet uit hoe lang je haar is) dat je ongeveer om de 4 weken je puntjes laat bijknippen omdat ze anders dood gaan, en splijten. Hier heb ik ook last van, maar ik ben eigenwijs endoe het niet.

ik zou dus toch aanraden om rond de 4 weken een beurt bij de kapper te hebben, en het nis echt niet erg als het een keer om de 5 of 6 weken is!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding