Hoe vaak kun je het beste je haar bij laten knippen als je gewoon lang haar hebt?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Bij knippen kan niet, (kon het maar) nee, geintje... ik doe meestal eens in de vijf, zes weken, dat is wel zo gezond voor de punten en het oogt meteen een stuk gezonder en voller... Tenminste; bij mij....

Als je haar lang hebt, dan zul je eens per zes weken een bezoekje moeten brengen om het haar te laten bijpunten ter voorkoming van gespleten haarpunten. Je haar zal, afhankelijk van je gezondheid wellicht vaker of juist minder vaak een kapbeurt verlangen.

Ook als je kort haar hebt,is 1x in de 5 a 6weken aante raden. Dus met lang haar zou ik dat ook zeker 1x in de 5 weken doen.

Tussen de 4 en de 6 weken.

Ik heb zelf ook lang haar en ik laat het ongeveer 5 keer in de 2 jaar knippen. (best weinig eigenlijk) daardoor hou ik altijd lange haren en als er dan geknipt moet worden is er wel gelijk een stukje af, maar dan is het gezond(doordat de dode punten eraf zijn). Ik weet van mezelf en boekjes die i kwel eens gelezen heb, dat dit eigenlijk niet de goede manier is, en (maakt niet uit hoe lang je haar is) dat je ongeveer om de 4 weken je puntjes laat bijknippen omdat ze anders dood gaan, en splijten. Hier heb ik ook last van, maar ik ben eigenwijs endoe het niet. ik zou dus toch aanraden om rond de 4 weken een beurt bij de kapper te hebben, en het nis echt niet erg als het een keer om de 5 of 6 weken is!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100