Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke schoenen draag je onder een rokje?

Ik hou niet van espradilles. Ook niet van pumps. En ook niet van slippers! Eigenlijk vind ik UGGS of cowboylaarzen heel leuk staan, maar ik ben bang dat ik de enige ben die dat mooi vind, en het is ook nogal warm in de zomer...
Wat is nou leuk én stoer?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
..wat zijn espradilles..?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je moet altijd dat aandoen waar jij je het prettigst bij voelt. Dan straal je zelfvertrouwen uit en dat is altijd mooier dan wanneer je meedoet aan de mode en je voelt je er niet happy bij.

Trouwens, laarzen onder een rokje is heel stoer hoor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (16)

Ballarinna's: keicool onder een zomerrokje of shortje.

All-stars: voor coole meiden onder ons, draag dit onder een minirokje met een legging.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kom op voor je eigen smaak, en je eigen comfort! Het is pas stoer als je draagt wat jij wilt, en niet wat de grote massa draagt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga gewoon naar de schoenenwinkel en koop wat jou wel leuk lijkt.
Ik vindt een sandaaltje ook wel mooi passen onder een rokje..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vans.
Heel populair
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ooooh inderdaad, ik wil ook vans. Maar ze zijn volgens mij duur?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vans??? Ik heb wat gemist... Wa zijn da?
je moet aandoen wat je zelf leuk vindt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik draag gewoon zo'n sandalen, gympen, rubbershoes, slippers en als ik een ballerina heb draag ik die. xD
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
=-)
Jullie hebben wel gelijk, ja..... Doen wat je zelf leuk vind. Heel goed! Bedankt voor de tips (van iedereen alvast).
Bewaar die UGGS maar voor als het weer gaat sneeuwen.
Lekker voor je cowboylaarzen gaan, was 5 jaar geleden helemaal in, dus over een paar jaar weer. Loop je mooi vooruit op de mode, niet dat dat uitmaakt, gewoon doen wat jezelf mooi/lekker vindt.
En ze zijn er ook in een iets meer zomerse uitvoering, korter, wit? En een hak eronder vind ik ook super staat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En die heb ik nog staan ook (korte cowboylaarsjes).
Bedankt!
Laarzen, staat het mooiste.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Teenslippers!!
Zeker met dit weer. Ze zijn cool, nonchalant en je hebt toch hele sierlijke.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn dochter draagt altijd van die iets hogere sneakers onder een rokje. Met of zonder legging, kan allebei. Staat hartstikke leuk voor die jonge meiden. Lekker recalcitrant.
En besef dat je dat nu nog kunt doen, als je straks de 40 voorbij bent is het geen gezicht meer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn genoeg stoere zomer UGGS!

Toegevoegd na 7 minuten:
OEPS! SPRING 2010,maar deze kunnen ook heel goed voor de zomer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cowboylaarzen vind ik zelf ook leuk! als je ze een beetje leuk combineerd en het niet te 'robuust' word kan het heel leuk en stoer zijn en ook nog eens super modieus!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
All stars gaan onder de meeste rokjes ook wel, al hou ik zelf meer van pumps :P
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat maak je toch gewoon lekker zelf uit. Wat jij mooi vindt, dat is belangrijk, niet wat een ander hiervan vindt.
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ballerina's of hakjes, gympen kan ook. Laarzen onder 'n rokje vind ik niet mooi.. (maar de rest hier wel, dus ik heb niks gezegd ;) )
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.bonprixsecure.com/nl/Vrijetijdsschoenen-2520006-style.htm?id=1499793449517534230-0-4c112249&sk=6

http://www.bonprixsecure.com/nl/Bootees-2558376-bundle.htm?id=1499793449517534230-0-4c11228e&sourcePage=article_overview&sourcePageClick=bu2558376

http://www.bonprixsecure.com/nl/Ballerinas-2230757-bundle.htm?id=1499793449517534230-0-4c1122e8&oItem=93352894&bu=2230757&sourcePage=article_overview

http://www.bonprixsecure.com/nl/Sandalen-2348092-bundle.htm?id=1499793449517534230-0-4c11233c&sourcePage=article_overview&sourcePageClick=bu2348092
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding