Wat is een goede piercingshop in Amsterdam?

Als het even kan een antwoord uit ervaring...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
2.2K

Het beste antwoord

Classic Ink en Mod
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord.
Na even zoeken op internet schijnen vele mensen erg te spreken te zijn over Classic.
Ik ga ervoor!

Andere antwoorden (4)

Tattoo- en piercingshop Bodycult op meerdere lokaties (zie link). Ik heb daar al mijn piercings laten zetten. Ze zijn erg steriel, aardig en geven tips qua hygiëne en verzorging. Je kan ze alles vragen. Ook zeer mooie collectie piercings in de vitrines. Zelf ging ik altijd naar de lokatie Reguliersbreestraat. Veel succes & fun! http://www.bodycult.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
The Preacher's Son Tattoo Shop
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik jouw was zou ik eerst even langs de GGD gaan, hier kan je kijken welke goedgekeurd zijn en wat de referenties zijn.

ik weet niet of dat in a'dam is maar bij mij in Limburg hadden ze wel van die boekjes ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tattoo Palace aan de Reguliersdwarsstraat 91. Fijne mensen, geven goede informatie vooraf en after care en scoren bijna elk jaar 100% bij de GGD-inspecties.

Enige nadeel? Ze hebben een hopeloos ouderwetse website!