Bij Action zag ik slakkencreme maar deze was maar 5 euro. Weet iemand of deze werkt?

Het prijsverschil is zo ontzettend groot dat ik mijn twijfels heb. Bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
7.2K

Antwoorden (7)

Je kunt het wel bij mij kopen, voor 15 euro haal ik ze wel bij de action, Dat je dan 10 euro meer bij mijn betaald, wil dat dan gelijk betekenen, dat het gelijk beter is? Zoja meld het dan, ga ik ze voor je regelen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Probeer het dus gewoon zelf even uit, als het werkt, kun je je andere verwijzen naar goed en goedkoop adres
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dikke kans dat het niks doet, net als overigens de duurdere slakkencreme die je via internet kunt bestellen.
het is ene hoop potjeslatijn met wat pseudogeloofwaardige viezigheid, en als je het wilt proberen maar geen gewone naaktslakken wilt aanpakken, kun je je voor die vijf euro in elk geval geen buil vallen.
Let bij dergelijke middeltjes niet op de prijs, maar op de ingrediënten en wat ze zouden moeten doen. Werkzame stoffen zul je er vermoedelijk niet of nauwelijks in kunnen vinden.

Toegevoegd na 1 uur:
Het enige bestanddeel waarvan je redelijke werking mag verwachten is allantoine, dat heel goedkoop geproduceerd kan worden en dus inderdaad bijna niets hoeft te kosten. Het slakkenslijm zal weinig tot niets toevoegen aan die werking.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik pieker er niet over . Maar zou het ergens goed voor zijn, dan zou ik er ook geen moeite mee hebben, nee.
het werkt, wij hebben deze ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tros Radar heeft een hele pagina over het slakkenspul. Een aantal positieve en een aantal negatieve reacties. Over het dure maar ook over het goedkope spul. Probeer het zelf uit, dan weet je het.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vaak neemt Action moeilijk verkoopbare producten voor een
prikkie over en verkoopt ze voor iets meer,zeg maar een prik. Misschien is dat ook zo'n product.Als je er in gelooft,werkt het net zo goed als de duurdere versies.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je iemand met een tuin kent,laat die dan slakken(met huis)verzamelen.Gooi ze enkele nachten in de diepvries en daarna in de blender.Vies werkje maar een zeer probaat middel tegen bvb exzeem aan de handen.Insmeren met de slakkensmurrie,afdekken en een nacht laten zitten.Helpt echt.

Een vriend van mij(kapper) doet het geregeld en heeft er veel baat bij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Werkt slakkencreme tegen rimpels? Zo ja, vooral niet kopen, hoe wanneer en waar je rimpels krijgt is allemaal genetisch vastgelegd. Kun je dus niet tegengaan oid.