Een legging draag je onder een lang shirt of een kort jurkje. Het is in feite een maillot zonder voeten.
Een tregging draag je als lange broek, en daar kan dus een top van gewone lengte boven gedragen worden.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Een tregging is een broek ('tr' stamt van het Engelse 'trousers') gemengd met een legging. Dat geeft het uiterlijk en de pasvorm van een gewone (maar dan wel skinny) broek met daarbij het comfort en de soepele rek van een legging.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tsjonge, wat ziet dat er weer raar uit. Even zonder tekens herhalen:

tr stamt van het Engelse trousers, wat broek betekent.
Toegevoegd op 28 april 2018 20:02: tekst
Amadea