Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat doe je met al je miskopen?

Ik heb zo veel ongebruikte spullen in huis, wat doe ik er mee?Kleding, tellsell apparaten, keuken apparatuur. Ik wil er nog wel iets aan verdienen, en marktplaats is zo'n zooitje!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niks waarom zou ik troep kopen?
Cryofiel
13 jaar geleden
Maak, voordat je de zooi verkoopt, een foto van al die meuk. Hang die aan de muur. Daarnaast hang je een foto van een uitgemergeld kindje uit Afrika. Op die manier voorkom je misschien dat je opnieuw toegeeft aan je koopverslaving. Je bespaarde geld geef je voor de helft aan een goede hulporganisatie, van de andere helft ga je zelf leuke dingen doen. Zo heeft iedereen er plezier van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er iets op verdienen lijkt me onmogelijk. Je zult nooit meer terugkrijgen dan je ervoor betaald hebt. @cryo: Goeie tip.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (13)

kijk eens in het plaatselijk krantje, of er niet binnenkort een kofferbakverkoop wordt georganiseerd in je buurt.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Marktplaats is een zooitje, maar zeer effectief als je wat wilt verkopen, door het grote aantal bezoekers.
Bij Ebay.nl is het allemaal een stuk ordelijker.
(Lees meer...)
AWM
13 jaar geleden
Je zou een 'garage-sale' kunnen houden, maar ik denk toch dat je de meeste mensen bereikt door alles op marktplaats te zetten, of een andere site zoals speurders als dat je misschien meer aanspreekt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als eerste begin, STOP met kopen van onzin. Je huis slibt dicht en het kost je onnodig veel geld.

Mijn motto is altijd: Eerst iets eruit voordat je weer wat nieuws aanschaft.

De spullen die je nu hebt kun je natuurlijk verkopen via Marktplaats, E-bay of een rommelmarkt. Je kunt ook een gezellig tuinfeestje organiseren voor familie en vrienden. Je stalt je waren uit en biedt mensen de mogelijkheid om je spullen te kopen. Zet een pot of doos neer waar mensen het geld in kunnen stoppen. Ze mogen zelf bepalen wat ze willen geven.

Zo kom je van je spullen af en heb je tegelijkertijd een leuk feestje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ga volledig mee met de reactie van Cryofiel op je vraag. Ik vind dat je op de blaren moet gaan zitten om van je koopverslaving af te komen. Dat je beter selectie maakt wat je nu echt nodig hebt, voordat je het koopt.

Ik zou zeggen, breng het naar de kringloop. Dan doe je ook iets goeds met de producten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ken het probleem! heb het zelf op www.mijnmiskoop.nl gezet!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Blijkbaar euries genoeg,geef de miskopen aan iemand die het ECHT nodig heeft!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt ze ofwel in een antiekzaak of spullenhulp of de kringwinkel (in België) wel kwijt, of ook nog op een benefiet of enveloppenkaarting of iets dergelijks
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verkopen op Mijnmiskoop.nl!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rommelmarkt misschien.
je kan wel een paar dingen op marktplaats aanbieden. dat is niet altijd onhandig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met de kleding die je niet meer wilt kun je hergebuiken, er zijn vele leuke sites, waar word uitgelegd hoe je bijv. van een oud t-shirt een leuk nieuw shirtje kan maken. Je hoeft alleen maar even te googelen, of ik zou eens op youtube kijken.

voor de overige spullen is er eigenlijk maar 1 oplossing, verkopen! je kunt dat doen via marktplaats(volgens mij heeft u daar niet zo goede ervaring mee) of via andere verkoopsites. Ook kunt u het met een rommelmarkt verkopen, of aan iemand vragen die je kent of diegene het voor een klein bedrag wil overnemen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Idd check eens even of er niet ergens een kofferbakverkoop wordt georganiseerd.
Hier in hoek van holland elke zondagmiddag !.
Ik weet niet hoe groot je berg is maar er zijn ook opkopers die de waar bij je op komen halen en er zelf mee op rommelmarkten gaan staan.
btw ...verdienen zul je er niet meer aan je zal slechts een klein deel van je uitgaven terug zien !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik prop het altijd in de handen van vrienden 8-)

Maar vaak zijn het geen miskopen bij mij. Soms heb ik wel kledingstukken die ik eerst heel leuk vind, dan 1 keer draag en er vervolgens niet meer naar omkijk.. als ik vrienden over de vloer heb, zitten ze altijd te neuzelen. Als ze dan iets pakken wat ik niet zo vaak gebruik, zeg ik altijd dat ze het gewoon mogen houden, 'Alvast voor hun verjaardag' ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding