Wie weet er een leuk topje boven dit rokje (zie link) ?

Ik zoek een leuk topje voor dit rokje, ik zou graag een bron willen hebben en een plaatje!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.5K

Het beste antwoord

Elke kleur die in de rok zit, daar zou je een topje van kunnen dragen, Leuk om ook eens te wisselen van bv zwart naar lila of een andere kleur die in het rokje zit.

Maar houdt het zeker heel simpel wat betreft een topje, anders valt de erg mooie rok en kleueren weg.

Toegevoegd na 54 seconden:
Kijk nog eens naar de kleuren maar i.p.v. lila bedoel ik roze, als ik de kleuren goed kan zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

Ik zou een heeeel simpel topje op deze rok aan trekken. De rok heeft namelijk een dusdanig drukke print, dat een eveneens bedrukt topje het niet meer mooi maakt.

Gewoon een zwart shirtje met een mooie hals is voldoende om een leuke outfit te hebben. Eventueel een ketting met iets roods erin om de kleuren van je rok terug te laten komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Een simpel wit topje zou er ook mooi op staan, denk ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou iets zoeken in de lichtste kleur lila (die ene streep, nogal onderaan), evt met zwart afgezet, als je dat zou kunnen vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou gaan voor een simpel, grijs hempje of shirtje! De rood/roze kleur zou je terug kunnen laten komen door bijv. een armband, haarschuifje of tikkeltje oogschaduw.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja! goeie tips!
Wat een leuke rok!

Zwart of wit staat het beste, en omdat het rokje al wat wijder is kun je het topje het beste wat strakker houden.
Met warm weer kun je er een zwart of wit singletje boven dragen of een spaghetti-topje. Heel simpel en overal te koop.

Een blousje met korte mouwen kan ook, zoiets als op onderstaande foto. Netjes maar toch vlot.

Probeer van alles uit, je kan ook een bodyblouse erboven dragen. Dat blijft mooi in combinatie met een rok.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een dergelijk topje lijkt mij een leuke combinatie. Maakt er een vrolijke combinatie van. Het topje heeft door de glitter en het subtiele dessin net iets meer dan een simpel effen topje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het merk is: YOUTH AGAINST LABELS Ik heb gegoogeld naar verkoopadressen, maar werd er niet veel wijzer van. Ik werd vooral naar 'Otto.nl verwezen. Ik vrees dus dat je, als dit je keuze wordt, het aan je ouders moet vragen. Succes!
Deze combinatie zal er erg mooi bij staan.Een paars t-shirt met een donkere(zwarte)bolero.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ ook leuk ja!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankje Cindy!
Een effen lila dingetje..staat daar leuk bij.

Gr. Ton
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou er zelf iets rose over aan doen, met een mooie grote bruine ketting. Waarscheinlijk heb je zelf wel een leuk rose shirtje in je kast hangen, en een ketting kan je in elke prijsklasse in elke winkel wel vinden.

P.s. leuke rok;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou voor wit gaan, dat is namelijk heel fris en effe bij dit rokje! en dan misschien met een zwarte ketting of iets dergelijks, best een leuk rokje! succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Grappige vraag, met zoveel verschillende antwoorden.
Zo zie je maar weer smaken verschillen.

Ik zou gewoon voor een zwart topje gaan met misschien een bolero vestje in een kleurtje roze uit het rokje. ( of andersom, een roze topje met zwarte boldero)
Een topje met een carmen hals zou zeker ook heel leuk kunnen, als het topje, blousje maar niet te wijd valt, vrij effen van kleur is, en niet te lang is past er heel veel bij.
Leuk rokje trouwens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Strepless zwart,rose of wit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb helaas geen plaatje voor je, maar ik heb wel een heel mooi topje gezien wat hierop kan, een zwarte top bij de wibra met een soort sjaal, al is het geen sjaal, hij zit aan de top vast.
Succes