Waarom voelt een Chasin jean anders aan dan een van The Sting?

Chasin jeans hebben namelijk ook 98 % Katoen en dat hebben de meeste broeken van The Sting ook, waar ligt het nou precies aan?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Mode
1.5K

Antwoorden (1)

Het "aanvoelen" heeft eigenlijk een dubbele betekenis.
Je kunt verschil voelen als je over de stof wrijft. Dan ligt het niet alleen aan de stofsamenstelling, maar ook aan de wijze waarop de stof geweven is.
Je kunt ook verschil voelen als je de jeans hebt aangetrokken. Met een zelfde stofsamenstelling kan er een gevoelensverschil zijn door de wijze waarop de stretch in de stof is verweven, maar het verschil kan ook gewoon zitten in het model zoals dat om je lijf sluit.