Is het waar dat tandpasta jeugdpuistjes kan verdwijnen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Als je het doet, gebruik dan een tandpasta zonder fluoride, want er was laatst op tv dat fluoride het puistje juist stimuleert

Ja en nee. Het kan het beginnende puistje iets indrogen, waardoor het verdwenen is voor het echt een grote puist wordt. maar het is geen probaat middel tegen acne ofzo, dus ik zou er niet mijn hele gezicht mee insmeren. Dat droogt ook teveel uit. Maar een beginnend puistje op een vervelende plek 's morgens kan soms met tandpasta voor de avond 'gekilled' worden.

nee daar verdwijnen ze niet van je kan tandpasta op een puistje tippen om hem uit te drogen dat wel maar om puistjes echt aan te pakken kan je beter zwavelzeep kopen bij drogist of reformhuis en je lichaam zuiveren door veel water te drinken en een gezonde voeding veel fruit en verse groente

Zelf heb ik het ook wel eens uitgeprobeerd, je puistje word er kleiner van, maar gaat niet helemaal weg. Dus je kunt het er best opdoen, maar je moet natuurlijk niet denken dat hij gelijk weg is.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100