Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het waar dat tandpasta jeugdpuistjes kan verdwijnen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
780

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je het doet, gebruik dan een tandpasta zonder fluoride, want er was laatst op tv dat fluoride het puistje juist stimuleert
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja en nee. Het kan het beginnende puistje iets indrogen, waardoor het verdwenen is voor het echt een grote puist wordt. maar het is geen probaat middel tegen acne ofzo, dus ik zou er niet mijn hele gezicht mee insmeren. Dat droogt ook teveel uit. Maar een beginnend puistje op een vervelende plek 's morgens kan soms met tandpasta voor de avond 'gekilled' worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee daar verdwijnen ze niet van
je kan tandpasta op een puistje tippen om hem uit te drogen dat wel
maar om puistjes echt aan te pakken kan je beter zwavelzeep kopen bij drogist of reformhuis
en je lichaam zuiveren door veel water te drinken en een gezonde voeding veel fruit en verse groente
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zelf heb ik het ook wel eens uitgeprobeerd, je puistje word er kleiner van, maar gaat niet helemaal weg. Dus je kunt het er best opdoen, maar je moet natuurlijk niet denken dat hij gelijk weg is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding