Als je puistjes hebt gehad (of nog hebt) kan je huid dan ooit weer helemaal glad worden?

Ik ben een meisje en heb best veel puistjes gehad, even niet over HOE ze ontstaan enzo. Ik wil graag weten OF je nog een gaaf huidje kunt krijgen.

Momenteel heb ik nog wat van die kleine bultjes/oneffenheden en roodachtige vlekjes op mijn wangen. Je ziet het niet echt door de foundation, maar het blijft vervelend.

En als je een supergoed product weet: Let me know!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Als je geen ernstige acné hebt, is de kans zeer groot dat je huid weer helemaal gaaf wordt.

Acné is een ernstige huidaandoening die diepe wondjes achterlaat. Uiteindelijk geneest dat ook wel, maar je zult altijd littekentjes houden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Vaseline werkt echt!!

ik had ook die oneffenheden, en die kleine bultjes op me voorhoofd..

mijn nicht zei dat ik vaseline moest gaan gebruiken, ik deed het dus.. en nu heb ik een mooi glad voorhoofd! (in twee weken)

ieder avond op je wangen smeren..slapen, volgende morgen je gezicht wassen en klaar... als je dat zo voor 2 weken ongeveer doet dan is het weg

PS: Niet gegarandeert...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je niet aan je puistjes pulkt, krijg je op een gegeven moment zeer waarschijnlijk weer een gave huid terug.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En als je dit wel doet.... Want ik doe dat wel namelijk soms:S per ongeluk vaak...
Als je heftige acne hebt gehad dan blijf je de littekentjes zien, die krijg je alleen weg met dermabrasie ( een soort polijsten van je huid).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze product werkt echt heel goed.