Welk stylingproduct houdt mijn haar in model zonder het te verzwaren?

Ik heb half-lang haar en wil graag heel dag volume, maar het zakt zo snel uit!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.3K

Antwoorden (4)

andrelon heeft super goede stylings producten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt bijvoorbeeld eerst ervoor zorgen dat je haar in model zit, en er dan haarlak overheen te spuiten. hierdoor word het iets harder, en blijft het du beter zitten.

veel succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb hetzelfde haar als jij.

Als het nat is doe je er volume mousse in (veel!). Dit fohn je droog terwijl je, je hoofd ondersteboven houdt en gaat er meet je vingers door heen. Als het bijna droog is stop je. Met het grootste formaat krultang doe je er een paar grove krullen in, wat haarlak, ondersteboven weer. Klaar!

Voor meer informatie zoek op youtube naar hair tutorial.

PS. Gebruik zeker geen Andrelon die troep werkt niet je moet goede verzorgende producten van Nivea/ L'oreal kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik al jaren de extra strong spray van het
kruitvatmerk oranje spuitflesje ..............echt SUPPER je haar zit 24 uur goed en je borsteld het als je wil zo weer weg !
En BETAALBAAR !!!