wat is de beste manier om je wafelijzer-tang te gebruiken,zodat je je haar zo min mogelijk beschadigd?

verbrand je haar hierdoor en hoe kan je de schade zo veel mogelijk beperken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.2K

Antwoorden (3)

dat ligt er aan hoe warm het is maar ik heb er een en die wordt niet zo warm, maar wel warm genoeg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om de schade zoveel mogelijk te beperken gebruik je een keramische wafeltang.
Ook kan je het beste een beschermende spray gebruiken, daar zijn er tegenwoordig veel van op de markt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doe van te voren niet al gel of schuim in je haar, deze worden extra heet en zullen het haar beschadigen. Als je je pluk hebt gewafeld gewoon even een beetje haarlak er op spuiten. Als je helemaal klaar bent ook even goed sprayen, dan gaat het niet zo pluizen later.
een beschermende spray kan maar ik heb nooit echt het idee dat dat helpt, je haar beschadig je nu eenmaal als je het verwarmt, gewoon niet al te vaak je haar helemaal wafelen dan is er niets aan de hand.