Waar haal je een echte iron maiden shirt?

Ik wil graag een iron maiden shirt kopen alleen op internet weet je nooit of ze echt zijn. Welke fysieke winkels verkopen ze ook of weet een goeie nationale site die de verkoopt?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Mode
1.7K
lakotaxox200
5 jaar geleden
normaal haalde ik de mijnen steeds bij large de kwaliteit is goed maar de service is heel erg slecht na verkoop. en ook iron maiden heeft zo veel albums uitgebracht en dan ben je misschiens net als ik op zoek naar die ene t -shirt en ik ben bij de schop gegaan waar hier onder de link staat en ze hebben er inderdaad veel maar het is natuurlijk ook te zien wat je wilt? ik was op zoek naar live after death ik vond hem niet in belgie en ook niet in nederland wel buiten nederland en belgie en zeer mooie sommige kosten wel erg veel geld maar als je er veel voor over hebt dan vind je er daar meer of genoeg. www. Estsy.com ook nog andere groepen. ik heb er twee gevonden van classice albums motorhead en dio was nergens te vinden in nederland of belgie en daar heb ik ze allebei gevonden

Antwoorden (4)

Een echt iron maiden shirt haal je natuurlijk bij de officiële site!
7 jaar geleden
De Large:

http://www.large.nl/search/iron%20maiden/kleding/?filter=&layout=list_small
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je kan deze kopen bij Pull&Bear
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
on line bij etsy ze hebben daar echt veel soms echte zeldzame natuurlijk het is de vraag wat wil je er voor betalen? want ook al zijn ze echt daar zijn er soms wel kostelijke bij maar een echte fan kijkt daar niet naar om. dus kijk eens op deze pagina. ik was ook op zoek naar een t shirt van motorhead maar een van de oude. en daar heb ik hem gevonden. de meeste t shirts die je koopt zoals bij large en zo zouden wel echt moeten zijn. want anderen menen kopen ze daar ook. anders moet je het eens vragen aan large.