Kan ik met deze fleece trui (zonder problemen) in de regen?

Zo meteen een buiten festival alleen het weer zit niet echt mee. Dus zou ik weten of ik met deze trui in de regen kan: http://www.stoneisland.com/nl/stone-island/zip-sweatshirt_cod43199791fg.html

Zit er namelijk niet op te wachten dat ie naar de filistijnen gaat haha

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Mode
2.2K

Antwoorden (1)

Je kunt er altijd mee in de regen staan, geen probleem.

dan je vraag of de jack naar de Filistijnen gaat?
Als je de jack kunt wassen, zal het ook niet erg zijn als je deze in de regen draagt, kijk dus even naar de wasvoorschriften. Als de jack niet nat mag worden, of chemisch gereinigd moet worden, zou ik de jack in de regen niet gaan dragen