wat is de naam van dit soort kleding?

de kleding is vaak vol met kleur en artistiek. het hoeft niet per se kleurrijk te zijn maar 9 van de 10x wel

voorbeelden van zulke kleding heb ik erbij toegevoegd. (van urbanattires)
ik dacht zelf dat het iets met urban heette maar toen ik het opzocht kreeg ik niet echt veel artistieke, kleurrijke kleding

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Mode
1.2K
Erna55
7 jaar geleden
Dat heet een t- shirt.

Antwoorden (1)

Ze staan op de website die Urban Attires heet, dat is de merknaam. De shirts zelf hebben elk een andere naam, afhankelijk van de afbeelding die erop afgedrukt is. Dus Mob Shirt en Dope Shirt.

Toegevoegd na 29 minuten:
Voor de duidelijkheid: er bestaat geen aparte naam voor kleurige t-shirts met print. Op http://www.lightinthebox.com/nl/narrow/meerkleurig_v91599t0/t-shirt_v107011t0/t-shirts-men_c35211#nohash vallen ze onder het genre 'informeel'.
Amadea