Heeft het nut om een doorschijnende broek nog een keer te verven?

Ik heb een tijdje geleden een witte broek gekocht, die in de winkel nog niet doorschijnend leek te zijn. Echter in een bepaald licht is de broek wel enigszins doorschijnend. Het is echter niet zo, dat men mijn onderbroek door de broek kan zien maar wel dat het zichtbaar is dat sommige delen, zoals de achter/kontzakken, veel witter en minder doorzichtig zijn dan de rest van de broek. Ik vroeg mij af of het misschien zou helpen om de broek nog witter te verven, of dat dit geen nut heeft. Ik kon nergens anders een soortgelijk antwoord vinden, dus ik zou het fijn vinden als iemand mij hier mee kon helpen!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Mode
1.2K

Antwoorden (1)

Stoffen kun je niet wit verven, tenzij je het met een kwast wil doen, dus dat is sowieso geen oplossing, andere kleuren kunnen wel als de stof daar geschikt voor is, maar dat heeft als nadeel dat de stiknaden wit blijven net als knopen en de rits, of dat dus mooi wordt is de vraag. Een donkerdere kleur zal het doorschijnen waar jij het over hebt mogelijk niet minder maken, dit omdat jouw omschrijving lijkt op een grover geweven stof.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dus niet als ik je goed begrijp.
Zal er weinig anders opzitten dan een degelijk gebreide onderbroek onder die broek. +
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Goed begrepen, bedankt. Een witte legging eronder kan een oplossing zijn, maar ook een lang shirt of iets dergelijks dat over de zakken valt. Een wollen onderbroek zal niet prettig zijn met deze temperaturen :) Bij witte broeken zie je dit vaak, dat de zakken doorschijnen, dus beter kun je hem gewoon dragen zoals hij is, weinig mensen zullen hier op letten, of je kunt de binnenzakken voorzien van huidkleurige stof als het je stoort, dan vallen de zakken niet meer op tijdens het dragen van de broek.