Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn er ook heren(onder)broeken voor linkshandigen?

Broeken en vooral onderbroeken voor heren zijn gemaakt om te openen met de rechterhand. Zijn er ook broeken die gemaakt zijn om vooral makkelijk te gebruiken met je linkerhand?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Mode
2.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee, onderbroeken voor linkshandigen, met een gulp aan de linkerkant, bestaan niet.

In 1998 introduceerde HOM wel de boxershort met horizontale gulp. Het zou dé innovatie zijn voor linkshandige mannen en met een knipoog schreef het merk in de advertentiecampagne dat je edele deel met een horizontale gulp ook meteen altijd 'handig op de pak lag'.

Toegevoegd na 1 maand:
Beroepskakker en tv-presentator Jort Kelder (51) brengt binnenkort via maatpakkenbedrijf Suitsupply een wel heel bijzondere herenonderbroek op de markt: de zogenoemde Porfirio Rubirosa-boxershort. Het broekje zal verkrijgbaar zijn met een iets langer linker- of rechterpijpje. Met die verschillende lengtes speelt Kelder in op het fenomeen links- of rechtsdragend.
http://www.ad.nl/ad/nl/1002/Show/article/detail/4248667/2016/02/20/Jort-Kelder-komt-met-boxers-voor-links--en-rechtsdragers.dhtml
(Lees meer...)
SimonV
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja, d.w.z. niet specifiek voor linkshandigen, maar zowel links als rechtshandigen.
Sloggi heeft o.a. boxershorts gemaakt met de gulp overdwars, waardoor de opening gemakkelijk toegankelijk was/is voor zowel rechts- als linkshandigen.
( Ik zou het misschien niet geweten hebben als ik ze zelf niet in mijn assortiment had).
(Lees meer...)
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding