Krijg ik bleekmiddel uit suede schoenen?

Tijdens mijn verhuizing is in een koffer schoonmaakmiddel gelekt op mijn suède Gaudi schoenen. Kan ik dit er uit krijgen? En zo ja, hoe?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Mode
4K

Het beste antwoord

Het bleekmiddel is al uit de schoenen, want het is vrij vluchtig spul. Maar het effect van de bleek is wat lastiger terug te draaien. De bleek heeft je schoenen gebleekt, dus van verf ontdaan. Dus je dient het weer op nieuw te verven. Voor het mooiste resultaat kun je dit beter over laten aan een schoenmaker. Deze kan je of het juiste verf geven zodat jezelf kunt gaan herstellen of de schoenmaker gaat zelf aan de slag.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Goed advies, door de bleek is er kleur uit de schoen gegaan, kleur dat eruit is komt niet vanzelf, of met een of ander trucje terug. Opnieuw kleur aanbrengen zoals jij geschreven hebt, is de enige oplossing voor dit probleem. Plus.
HeerVoldemort
8 jaar geleden
+ inderdaad. Schoenmaker kan dit vast oplossen.