Hoe noem je het soort jeans zoals Kosmo Lupo?

Kosmo Lupo heeft jeans voor heren met allerlei inzetstukken, ritsen, bewerkingen enz. Hoe noem je dit soort jeans? Er schijnt een naam voor te zijn?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Mode
1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nou, ik weet er wel een naam voor....maar die geeft waarschijnlijk geen hits op google ;-)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik vind uitsluitend op dat merk dat type broeken ; ik denk dat het hun handelsmerk is, en dat je ze ook alleen van dat merk zo krijgen kan eigenlijk. Er zijn wel vintage en patchwork jeans die er wat op trekken, maar de hysterische overdaad aan fournituren is echt typisch Kosmolupo

Het beste antwoord

De juiste term ervoor is (zoals tegenwoordig nogal gebruikelijk is alleen in het Engels...) 'multi zipper biker jeans'.
Amadea