Ik heb een tas gekocht zonder sluiting hoe kan ik mijn tas toch dichtmaken?

Ik heb een hele mooie tas gekocht bij de H&M alleen hij heeft geen sluiting aan de bovenkant waardoor ie altijd open staat. Iemand tips hoe ik dit kan oplossen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Mode
5.4K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dan zou ik een foto van de tas moeten zien, dan kan ik wel een creatieve oplossing bedenken ;-)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Van welk materiaal is de tas gemaakt?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
oke ik ga nu een foto plaatsen x
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
het is van polyester en katoen gemaakt
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
kunnen jullie de foto zien ?
Amadea
8 jaar geleden
Ja, nu is de foto te zien.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Volgens mijn dochter hoort dit bij dit model tas. Als je hem dichtmaakt, is het model weg. Een binnentas zou de oplossing kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dit model tas zou ik niet proberen te veranderen. Het hoort bij het model, En eerlijk is eerlijk, een open tas is wel handig, Zorg alleen dat hij neit ook handig is voor zakkenrollers ; stop waardevolle spullen in de ritsvakken. Het 'binnendeel' is meer voor spullen die je makkelijk voor de grijp wilt hebben ; notitieboekje. paraplu, zakdoek, dat werk.

Antwoorden (2)

Als de tas van stof is dan zou je er een of meer drukknopen in kunnen naaien.

Toegevoegd na 19 minuten:
Nu we weten hoe de tas eruit ziet is het een beter idee om die sluiting niet aan de binnenzijde te doen, maar op een strook stof in dezelfde kleur die je er dwars overheen vastzet met drukknopen of met klittenband.
Amadea
8 jaar geleden
Om het model intact te houden, is de enige mogelijkheid, er een rits inzetten, indien nodig met ingenaaide reepjes stof om de ruimte op te vangen. Dit kun je laten doen bij een Turks atelier, deze zijn in de meeste steden wel te vinden en vragen een lage prijs voor kwalitatief goed werk. Mogelijk kan de schoenmaker dit ook voor je doen, als je dit zelf niet kunt. In de bron vindt je dit naast de grote tas, aan de zijkant op een klein plaatje.

Toegevoegd na 21 uur:
Of je zet er een andere soepele tas in, zo'n katoenen tasje met trekkoordje om te sluiten bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Amadea
8 jaar geleden
Jouw link geeft als resultaat "OOOPS. Pagina is niet gevonden".
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt, de link aangepast.
Amadea
8 jaar geleden
Jep, nu komt de bedoelde tas tevoorschijn.