horen adidas superstars een beetje los te zitten bij de hak?

Elke keer als ik loop zakt mijn sok af maar vgm is hij niet te klein want mijn teen komt bijna tegen de voorkant aan

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (1)

Dit ligt waarschijnlijk aan het type schoen.
Zoals bij de reacties staat is niet iedere voet geschikt voor iedere schoen, en dat is waar.

Wat je kanden is het even ondergaan zodat je schoen zich naar je voet kan zetten.
of sokken koppen die iets dikker zijn aan de hiel (dat zijn wel sportsokken, die vind je af en toe in de decathlon of andere sportwinkels)

ik hoop dat je hier wat aan hebt ☺