hoe kan ik een hanger aan een heren ketting doen?

ik heb voor mijn vriend deze ketting gekocht.

maar ik wil nu graag er een hangertje aan doen.

Hoe doe ik dit en waar kan ik dat materiaal kopen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Mode
2.2K

Antwoorden (1)

Ik weet niet hoe breed de ketting is en of er tussen de schakels een ringetje geplaatst kan worden, maar je kunt dit sowieso doen met montageringen (deze zijn er in verschillende kleuren en maten), kan het niet door een schakel, dan past er wel 1 om de ketting heen. Zorg wel dat je een montagering kiest die ook door het ringetje van de bedel past. Als je dit bij de juwelier koopt, voor hooguit een euro, monteren ze meestal gratis de bedel aan de ketting.
Montageringen koop je bij de juwelier, sierradenwinkels, of hobbyzaken.