waar kan ik de nike air max peach blossom kopen?

ik wil heel graag deze schoenen, maar ik vind ze alleen maar op buitenlandse/chinese sites.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Mode
1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
En wat is er op tegen dat die sniekers uit de VS moeten komen...?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
misschien kun je een winkel vragen of ze ze voor je kunnen bestellen? Gewoon naar een winkel gaan waar ze ook Nike Airmax verkopen en zeggen dat je deze hebt gezien, en de maat die je wilt hebben en dat vragen.

Antwoorden (2)

Ik vind wel een Nederlandse webshop waar je ze voor €54,05 kunt kopen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik betwijfel of dit een betrouwbaar bedrijf is, kun jij een adres vinden o.i.d?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nee er staat geen enkel adres in, en als ik het Nederlands bekijk is het erg slecht b.v. Terugkeer en Uitwisseling beleid. Lijkt wel met Google vertaald. De provider komt uit de Verenigde Arabische Emiraten en de webmaster zit in Rusland. Niet doen dus!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Tis ook wel opvallend goedkoop...
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Haal dat "Nederlands" maar weg en "shop" ook, is meer shoplifting...
Mijn zusje heeft ze gehaald bij de footlocker
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt voor de tip! Ik zal eens kijken :)