Wat zijn de beste manieren / ervaringen voor het scheren van lichaamshaar (voor mannen)

Ik ben een man en mijn huid reageert nogal geïrriteerd als ik mijn lichaamshaar verwijder.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

1 Oplossing denk ik
En dat is niet meer scheren, maar een trimmer of tondeuser gebruiken..
Voor man en vrouw ideaal.
Ik gebruik zo'n speciale trimmer, echt een uitkomst en glad genoeg voor mij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Een linkje met scheertips:
http://www.scherendeheren.net/allesoverscheren/tips/index.shtml
AlphaLimaSierra
14 jaar geleden
Mijn ervaring is dat het éénmaal scheren in de 2 dagen het beste voor mijn huid is! Het verwijderen van lichaamshaar op andere plaatsen behoort niet tot mijn ervaring,
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kreeg ooit het idee om mijn schaamhaar af te scheren.
Drie weken krabben en drie weken spijt.
Ik doe het nooit meer maar met een scheermesje en scheerzeep gaat het prima.
Eerst de lange haren wegknippen of met de tondeuse weghalen en dan met het scheermesje er achteraan en je bent volkomen glad.
En dat telt natuurlijk ook voor bijvoorbeeld je borst, oksels, armen en benen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad, het groeit niet in een weekje terug en de stoppeltje jeuken schuren tegen je kleding.
Maar als je dun haar hebt zal het misschien minder jeuken.
Ik gebruik zo'n niewe Philips architect scheerapparaat, maak mijn huid en de scheerop goed nat. Bij speciale gebeurtenissen gebruik ik nivea scheerCREME zonder parfum. En inderdaad doe ik het om de twee dagen. Mijn huidreacties waren zodanig,, dat ik de deur niet uitkon, zeger als ik scheergel gebruikte.