Ik zoek een smaragdgroene wollen winterjas met knoopjes, weet iemand waar ik die kan vinden?

Een smaragdgroene wollen winterjas met knoopjes. Ik had er een paar jaar terug een van Benetton (zie foto), maar ik heb nu een nieuwe nodig.

Waar kan ik precies zo'n zelfde soort jas vinden? Momenteel zie je in de winkel veel parka's maar die vind ik niet 'netjes' genoeg. Ook zie je veel bont, en daar houd ik ook echt niet van.

Ik wil graag een nette, geklede jas.. Prijs maakt niet uit, als het modelletje maar klopt.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode
1.3K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
http://www.otto.nl/mantels/?z_ch_pid=e5836.MTI5OTI0&ns_mchannel=affiliates&ns_source=fashionchick&ns_linkname=datafeed&z_art=129924&z_cat=dames-jassen-mantels&z_mkz=143&z_promo=X&z_sai=134&z_bdf=1&ns_campaign=855947&zanpid=2206121575320056832&itemId=10054494119

Antwoorden (1)

Ga eens kijken bij van Tilburg, een grote kledingzaak met ruime keus, je wordt er ook prima geholpen. Zowel nette kleding, als vrijetijdskleding volop aanwezig in vele prijsklassen en merken. Echt de moeite waard om eens naar toe te gaan. Ik vermoed dat zij een jas hebben waar jij naar op zoek bent. Kleuren zijn natuurlijk modegevoelig, dus mogelijk is de door jouw genoemde kleur niet aanwezig.