Bij de V&D heb ik een leuke overhemd gezien maar helaas is hij veelste breed en te lang, als ik deze op maat laat maken behoud het dan zijn model?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode
Antoni
9 jaar geleden
Als het overhemd èn te breed èn te lang is, kan je beter een andere maat kiezen. Misschien is het overhemd bij een andere vestiging nog wel te koop in een maat die jou beter past of misschien kan het overhemd nog in een andere maat worden besteld.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Misschien is de juiste maat in een van de andere filialen verkrijgbaar, kunnen ze vaak bij de kassa wel zien.

Antwoorden (2)

Als je een goede naaister kent, moet dat mogelijk zijn, wel moeten alle naden dan los gehaald worden, het gewenste aantal centimeters eraf geknipt worden, het overhemd weer in elkaar worden gezet en opnieuw omgezoomd. Ik verwacht dat hier een flink prijskaartje aan komt te hangen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je van ruimvallende kleding houdt, zou je dit door iemand met verstand van zaken kunnen laten vermaken.

Koop je dit overhemd met genoeg korting in de uitverkoop, dan raad ik je aan naar bijvoorbeeld een [Turkse-] naai-reparatie-winkel te gaan. In de grote steden zitten er meerdere in elke wijk, althans hier wel en deze mensen weten echt waar ze het over hebben.

Vergeet niet een prijsopgave te vragen en denk goed na of de aankoop en het verstellen samen niet veel te duur wordt of het dat waard is.

Antwoord op je vraag:

Ja, wel als het door iemand gedaan wordt die hier verstand van heeft [kleding-reparatie of naai-atelier].