Ik heb een diesel broek maat W34/W32. Iemand zei dat dat een 'kleine broek is' voor een man. Het is toch een hele normale maat?!

Toegevoegd na 1 uur:
W34/L32

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
7.9K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Welke van de W is een L?

Antwoorden (9)

Daar moet jij je niks van aantrekken, het ligt helemaal aan je bouw.
Wie de broek past, trekt hem aan!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
die persoon die dat zei is gewoon jaloers dat hij die maat niet aan kan en zelf een grotere maat moet kopen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat het gaat om de 2e maat: W32, dit is de lengte en meestal zijn mannenbroeken lengte 34, 36 of langer
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb 32/34 en voel me niet klein, en het is een doodnormale herenmaat!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is helemaal geen kleine maat.
W34 is redelijk standaard/ W32 is een lengte maat en is iets korter dan gemiddeld. Deze is gemiddeld W34.

Maar die persoon die zei dat het een kleine broek is overdrijft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waist 34, Length 32.

Dit is een zeer reguliere maat onder de Nederlandse mannen. Ik werk in een jeanswinkel en deze maat wordt veelvuldig ingekocht en verkocht.

Het is zeker geen kleine maat. Het is juist de meest verkochte maat in mijn winkel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb maat 33/32 (Dockers) Een heel normale maat.
33 breed 32 lang
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is juist een gemiddelde maat voor een volwassen man.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt een redelijk slanke lichaamsbouw en daar is niets mis mee!