Kun je deze ringen echt ergens kopen?

Hier onder zie je twee plaatjes met ringen. Het gaat mij bij het ene plaatje alleen om de Doctor Who ring en bij het andere plaatje gaat het om alle ringen. De personen die onder de ringen staan, komen uit Doctor Who (tv-serie uit Groot-Brittanië) Weet iemand of je deze ringen echt ergens kunt kopen en eventueel ook waar je ze kunt kopen/bestellen?

Toegevoegd na 3 minuten:
Als het plaatje niet laadt, kun je er gewoon op klikken (ook als je alleen zo'n laad rondje ziet) dan opent het plaatje in een andere pagina

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Na 15 minuten research denk ik dat deze ringen 'custom made' zijn. Oftewel, ze zijn niet te koop. Sorry dat ik het moet zeggen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Trek je portemonnee maar vast. De ringen op het tweede plaatje zijn enorm duur!
De doctor who ring is niet helemaal meer zo te koop als dat jij hem wilt. Ze maken 1 ring en verkopen die, niet meer.
De ring stond hier: https://www.etsy.com/listing/83285706/modern-vintage-18k-white-gold-20-carat (https://img1.etsystatic.com/000/0/6376733/il_570xN.276171981.jpg)
En je ziet erbij staan dat hij verkocht is.

Er zijn nog wel 2 look-a-likes, maar daarvan zijn de steentjes aan de zijkant wit en niet blauw.
Dat zijn deze 2:
https://www.etsy.com/nl/listing/192075871/modern-vintage-10k-white-gold-30-carat?ref=shop_home_active_4&ga_search_query=modern%2Bvintage%2Bwhite
https://www.etsy.com/nl/listing/130497427/modern-vintage-18k-white-gold-30-carat?ref=shop_home_active_17
De eerste is maar €910.14 en de tweede €1034,37...koopje dus.
En voor zover ik weet, heeft deze ring helemaal niets met Doctor Who te maken, anders had de designer daar vast wel iets over gezegd.

Die andere ringen heb ik nog niet kunnen vinden, ik weet niet eens meer hoe ik de eerste gevonden heb. Het zijn gewoon bestaande ringen die los staan van Doctor Who, en als je niet weet wie de designer is, kom je er gewoon niet achter.