Weet er iemand waar ik voor een niet te dure prijs (tussen de 10 en 30 euro) een lolita jurk kan huren?

Toegevoegd na 16 minuten:
huren of kopen eigenlijk. Het moet vooral een voor mij betaalbare prijs zijn.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Tussen de tien en de dertig ?? Ik vrees dat dat niet gaat lukken. Een goede lolita-jurk kost een leuk sommetje (ik neem aan dat je geen carnavals-prut bedoelt, en zelfs die zijn duur), en huren kost in de regel bijna de helft (!) van de kostprijs.
\Hopelijk heeft Willem een leuk aanbod voor je ;-)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoi Marleen, jazeker. Ik ben al sinds 1984 betrokken bij kringloopwinkels en inderdaad je haalt daar de meest geweldige outfits vandaan. Ik draag graag colberts en heb er voor een nog nooit meer dan 10 euro betaald.
Mijn dochter is er ook gek op. Let wel op dat er geen ' verborgen' gebreken in zitten maar meestal komt het af van nette gebruikers.
een keer stomen kan natuurlijk geen kwaad.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik weet het ; ik kom zeer regelmatig in kringloopwinkels. Het nadeel is dat je erg afhankelijk bent van het aanbod. En zeker bij zo iets specifieks - waar ook een levendige tweedehands-handel in is - is de kans dat in de kringloopwinkel te vinden op het moment dat je het nodig hebt microscopisch.
En de ene kringloopwinkel is ook de andere niet ; bij Wawollie scoor ik voor 5 Euro nog een lange winterjas, maar bij Het Goed vragen ze rustig 15 Euro voor een blouse.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bij maskerade in twijzelerheide zul je geheid slagen , (huren) en zeker onder de 30 euro
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat is wel een hele leuke, en inderdaad voordelige, winkel.
Maar een lolita-jurk vind ik er nog niet. Wel hele leuke kostuums.

Antwoorden (2)

Voor die prijs niet in winkels,hiervoor zal je moeten kijken op MP en dan nog kom je vaak niet onder de 30 euro.

Toegevoegd na 19 minuten:
Mijn antwoord was n.a.v. kopen en niet huren dus de vraag is blijkbaar door vs aangepast.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Op marktplaats huur je niet - en in de meeste winkels ook niet. \Kopen gaat voor dat geld zeker niet lukken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Daarnet stond er alleen kopen dus dit moet veranderd zijn.
Ik zou zeggen bij de kringloopwinkel. Je wilt gewoon niet weten (jij natuurlijk wel (:+=)) ) wat een enorme selectie aan kleding ze hebben hangen. En inderdaad voor zeer redelijke prijzen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb ze hier nog nooit bij de kringloop gezien en ook in een andere stad niet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als jij voor die prijs echt Lolita-jurken in de kringloop hebt, kom ik ze morgen allemaal halen. Maakt niet uit waar in Nederland......
Niet gewoon jurken, avondjurken, trouwjurken oud maar echt Lolita