de hema verkoopt goed spul, en niet duur.
14 jaar geleden
Ik weet een truc die men gebruikte voordat mascara zoals we het nu kennen bestond: vet je wimpers in en poeder ze in met fijne houtskool (dat kun je volgens mij zelf maken?). Is even wennen, maar dan heb je ook een geweldig retro, smokey effect. Plus dat het lekker ruikt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De make-up van de Hema;) Goede kwaliteit & niet duur. Ook hebben ze veel verschillende merken en soorten. Dat vindt ik zelf altijd erg fijn, zo heb je altijd wel een kleur die bij je past.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Etos eigen merk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik gebruikte altijd mascara van 13 euro en probeerde afentoe een goedkope maar was nooit echt tevreden, maar nu heb ik de nieuwste van miss sporty en vandeze krijg ik evengoed lange wimpers en kost ongeveer 4 euro.. ook heb ik foudation van DA (eigenmerk) en die werkt hardstikke goed...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Make-up van het merk Essence, te koop bij de Kruidvat...
Kost bijna niks en is écht goed!