hoe ver draag je de rits van een vest?

Hoe ver moet je de rits dichtdoen als je een vest met een tshirt er onder draagt. ik zie heel veel mensen die hem helemaal dicht doen of die hem half dicht doen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode
1.7K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Doe hem dicht, zoals jij het prettig vindt, daar is geen bepaalde manier voor.
ItisILeClerc
9 jaar geleden
hiervoor bestaan geen wettelijke voorschriften

Het beste antwoord

Ik snap wat je bedoeld.
Je kunt dit op verschillende manieren bekijken. Wanneer je vind dat je hals (te) lang oogt, de rits iets hoger dicht, de hals wat beter laat uitkomen.
Wanneer je hals vrij kort is, kan het met de rits iets lager open laten, je hals wat langer doen lijken.
Maar deze tips staan of vallen met het motief van het vest en van het kledingstuk wat je eronder draagt.
Bekijk het geheel vanuit verschillende standpunten, met verschillenden kledingstukken.
Ook de kleuren en de materialen kunnen een ander beeld geven.
Het kan helpen om jezelf te fotograferen. Zo kun je zien hoe het over komt en wat je het beste vind staan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat hangt helemaal af van hoe warm of koud jij het hebt. Het is namelijk warmer om een vest tot bovenaan dicht te doen, en wat frisser als je de rits half dicht doet. Er is geen voorschrift hoe ver het zou moeten zijn. Een vest dient alleen om ervoor te zorgen dat jouw lichaamstemperatuur aangenaam is en blijft.
Amadea
9 jaar geleden
Een vest tot een paar centimeter onder de borsten dicht ritsen staat het charmantst, mits de kleur van je t-shirt bij dat vest past. Maar op het moment dat je het koud hebt moet je het vest natuurlijk helemaal dicht ritsen.