waar kan ik een Helix laten schieten en hoe duur is het dan? en wat kunnende gevolgen zijn?

Het liefst iets in Rotterdam..

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode
2.2K

Antwoorden (2)

Vanaf € 25,- bij tattoo Bob in Rotterdam.

http://www.tattoobob.nl/piercing/oorpiercing/

Toegevoegd na 2 minuten:
De genezing duurt zo’n 3 tot 9 maanden. Dit is veel langer dan de genezing van een oorlelgaatje omdat kraakbeen langzaam geneest. In sommige gevallen is slapen op het gepiercete oor erg pijnlijk. Houd hier dus rekening mee. Ook is het een plek waar makkelijk iets achter blijft haken (haar, kleding) waardoor het steeds opnieuw geïrriteerd raakt.
rritaties en kleine bultjes achter de piercing komen vrij veel voor bij dit type piercing. Een manier om dit te verbeteren is door het oor te behandelen met een zeezoutoplossing.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Tattoo Bob zet een piercing, de vraag is schieten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
In de prijslijst staat toch echt ook "Helix schieten" crea, naast het zetten wat 15,- duurder is
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ok, je hebt gelijk, sorry. Maar ook deze methode is niet aan te raden:
http://soesha.nl/weetjes-en-vraagjes-over-oorbellen-en-helixpiercings/
Als het goed is kan dat nergens meer, juweliers schieten nog wel gaatjes voor oorbellen, maar als ze hun werk serieus nemen niet meer in het kraakbeen. Dit omdat het kraakbeen kan versplinteren en er zelfs een bloemkooloor kan ontstaan. Je kunt wel bij de tattooshop terecht voor een helixpiercing. Bij het zetten van een kraakbeenpiercing is er ook een kans op een bloemkooloor, maar die kans is wel veel kleiner. Onder andere (de al genoemde) tattoo Bob doet zet helixpiercings. Een helixpiercing kost tussen de 25 en 40 euro.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
maar komt bloemkooloor vaak voor...? Want ik wil eigelijk gewoon geen pijn... De pijn die ik kreeg bij mijn gaatjes prima niks mis mee. Maar dat zou ik ook graag willen bij een Helix even
pijn en geen gedoe met naalden. Er is een filmpje waarbij je kan zien hoe het wordt gedaan als je het niet laat schieten... en de naald is erg groot en lijkt me erg pijnelijk...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het piercen zelf voel je bijna niet, dat is zo goed als pijnloos, piercen doet niet zeerder dan schieten. Maar als de oorbel eenmaal zit, dan kan het flink zeer gaan doen (dat is ook het geval als de helix geschoten is). Er zijn mensen die een periode niet op dat oor kunnen slapen bijvoorbeeld. Een bloemkooloor komt voor, hoe vaak dat weet ik niet.