Kun je de haartjes in je gezicht bleken zonder risico!En waar kun je dat het beste mee doen

haartjes op je bovenlip

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
6.6K

Het beste antwoord

Dat kan met producten van Silk.
Het is op basis van waterstofperoxide.
Als het hele fijne korte haartjes zijn, is het te doen, maar heb je last van dikkere donkere haren, zou ik dat niet doen. Donkere haren verkleuren namelijk wat geliger en op je bovenlip is dat net zo lelijk als donker haar.
Bovendien wordt door waterstofperoxide de haargroei gestimuleerd!

Beter is om te harsen of te epileren. Is wel pijnlijk, maar je hebt er langer plezier van. Bovendien wordt de pijn minder naar mate je het langer doet.

Toegevoegd na 2 minuten:
Sorry, het is Silx! Ze hebben allerlei ontharingsmiddelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Waterstofperoxide... Dat doen ze ook in een kapsalon... Dat is het bleekmiddel voor haren... Neem wel de goede verdunning... En krijg het niet in je ogen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb even op je profiel gekeken of je leeftijd erbij stond.
Daarom raad ik je echt heel erg aan, om ze te laten harsen/waxen bij een beautysalon - ze worden er dan welliswaar 'uitgerukt', wat beslist geen feest is, maar ze komen steeds fijner terug, tot ze op het laatst wegblijven.
Als je erg goed bij kas bent, kan je ook electrolyse of een lazerbehandeling overwegen.
Ga eens voor een verwenfacial naar een beautysalon toe, en laat je adviseren, wat de beste oplossing voor jou zou zijn.
Als ik jou was, zou ik nu even doorbijten : beter, dan nog minstens 30-40 jaar moeten bleken....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet beginnen aan dat gebleek. Dat wordt niks. Je ziet het altijd staan in adviezen van damesbladen. Gewoon zelf epileren. Is totaal niet moeilijk.